KADRA - prywatne przedszkole Lokomotywa

KADRA

Mamy na uwadze bezpieczeństwo oraz wszechstronny rozwój naszych Podopiecznych, oraz troszczymy się o ich uśmiech każdego dnia. Dlatego więc zatrudniamy w naszej Placówce wysokowykwalifikowaną kadrę,  pracującą z pasją, która sprawia że w „Lokomotywie” panuje rodzinna atmosfera, a Dzieci z radością wracają do nas każdego dnia.

 

 

MARCELINA – NAUCZYCIEL

Jestem absolwentką Tarnowskiej Szkoły Wyższej, gdzie ukończyłam studia na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Tytuł magistra uzyskałam na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, ze specjalnością oligofrenopedagogika. Swoją pracę z dziećmi rozpoczęłam w przedszkolu na stanowisku pomoc nauczyciela, gdzie mogłam nabyć cennego doświadczenia. Wtedy zrozumiałam, że chciałabym się nadal realizować w tym kierunku.

Cieszę się, że mogę spełniać swoje marzenia pracując z dzieciaczkami, sprawia mi to wiele radości. Lubię obserwować swoich wychowanków, uczyć się od nich, odkrywać ich talenty, predyspozycje i wspierać je w dążeniu do celu. Dbam o to, aby dzieci podczas pobytu w przedszkolu czuły się komfortowo i bezpiecznie, oraz aby miały wsparcie w nauczycielu. Ich uśmiech jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę.

Interesuję się muzyką, tańcem, w wolnych chwilach gram na gitarze i chętnie dzielę się swoimi pasjami z najmłodszymi.

 

EWELINA – NAUCZYCIEL

Swoją przygodę z pracą z dziećmi rozpoczęłam, jako opiekunka na letnich koloniach oraz jako animator zabaw. Praca ta pomogła mi ostatecznie podjąć decyzję o zawodzie, jaki chciałabym wykonywać. Dzięki temu teraz jestem absolwentką studiów magisterskich na Akademii Ignatianum w Krakowie o kierunku Edukacja wczesnoszkolna. Praca z dziećmi nauczyła mnie patrzenia na świat ich oczami. Staram się zawsze postrzegać świat z perspektywy "małego" człowieka, gdyż jest to kluczem do poznania dziecka, jego potrzeb i zachowania. Praca jest nie tylko moim zawodem, ale przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mi mnóstwo radości mierzonej uśmiechami moich podopiecznych. Mam ogromną satysfakcję, gdy patrzę jak dziecko z dnia na dzień czyni postępy, z coraz lepszą sprawnością wykonuje czynności, które jeszcze nie tak dawno były dla niego trudne. 

ARLETA - LOGOPEDA, RYTMIK

Z wykształcenia oraz z wielkiej pasji jestem polonistą, muzykiem, logopedą. Moja ścieżka zawodowa rozpoczęła się od studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie uzyskałam tytuł magistra na kierunku filologia polska ze specjalnością nauczycielską. Fascynacja słowem i wyrażaniem siebie za pomocą mowy skłoniły mnie by swoje kwalifikacje poszerzyć w zakresie logopedycznym, stąd też ukończone studia podyplomowe z logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym Ponieważ od najmłodszych lat moją wielką pasją była także muzyka, dlatego na mojej drodze znalazła się Szkoła Wokalno-Aktorska a także Szkoła Muzyczna II st. im. B.Rutkowskiego w Krakowie gdzie ukończyłam kierunek wokalny ze specjalnością śpiew solowy. Połączenie moich dwóch pasji słowa i muzyki realizuję dzięki zajęciom logorytmicznym, które zawierają wieloaspketowe formy terapii logopedycznej. Zajęcia te ze względu na dużą różnorodność, metody pracy(zabawy słuchowo-ruchowe, łączenie słowa z elementami rytmicznymi, śpiewanie piosenek przy akompaniamencie gitary) dają nie tylko świetne rezultaty w postępach w pracy z podopiecznymi ale przede wszystkim dają radość im samym. W mojej pracy z dziećmi przede wszystkim kieruję się ich potrzebami, w myśl pedagogiki serca, patrząc na dziecko sercem. Swój warsztat pogłębiam poprzez liczne kursy, szkolenia, konferencje oraz konsultacje z fachowcami. Doświadczenie zawodowe zdobywam pracując jako logopeda w Zespole Szkół Gminnych w Łapczycy, jako nauczyciel logorytmiki w Terapeutycznym Przedszkolu Sensori w Bochni, prowadząc zajęcia logorytmiczne w MDK w Bochni oraz swój własny gabinet logopedyczny w Bochni. Muzycznie realizuje się współpracując z chórami krakowskimi, w tym z chórem Uniwersytetu Jagiellońskiego- Camerata Jagiellonica, chórem i orkiestrą Passionart. Biorę udział w licznych projektach muzycznych, koncertuje w kraju i za granicą.

 

AGNIESZKA - OLIGOFRENOPEDAGOG

  • oligofrenopedagog
  • socjoterapeuta
  • trener umiejętności społecznych i życiowych
  • trener EEGBIOFEEDBACK I i II stopnia

Absolwentka studiów wyższych magisterskich, specjalność: pedagogika specjalna w zakresie: oligofrenopedagogika Akademii Pedagogicznej im. Komisji Narodowej w Krakowie oraz Tarnowskiej Szkoły Wyższej - Wydział Nauk Stosowanych-socjoterapia. 

Trener EEGBIOFEEDBACK I i II stopnia.
Pracę w zawodzie nauczyciela rozpoczęłam w 1998 r. jako wychowawca grupy przedszkolnej, a od 2001r. jako terapeuta, prowadząc zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze z dziećmi z głęboką niepełnosprawnością intelektualną. Od 2004r. objęłam funkcję pedagoga szkolnego.
Obecnie pracuję z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami zachowania oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
W ramach zajęć rewalidacyjnych prowadzę terapię EEGBIOFEEDBACK.
Ukończenie  kursu  kwalifikacyjnego nadało mi uprawnienia do diagnozy
i prowadzenia zajęć terapeutycznych z Terapii Ręki I i II stopnia.
Podążanie za dzieckiem, tolerancja, zrozumienie to priorytety, jakimi kieruję się w swojej pracy.

 

 

 



Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!