KADRA - prywatne przedszkole Lokomotywa

KADRA

 

 

Mamy na uwadze bezpieczeństwo oraz wszechstronny rozwój naszych Podopiecznych, oraz troszczymy się o ich uśmiech każdego dnia. Dlatego więc zatrudniamy w naszej Placówce wysokowykwalifikowaną kadrę,  pracującą z pasją, która sprawia że w „Lokomotywie” panuje rodzinna atmosfera, a Dzieci z radością wracają do nas każdego dnia.

 

 

MARCELINA – NAUCZYCIEL

Jestem absolwentką Tarnowskiej Szkoły Wyższej, gdzie ukończyłam studia na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Tytuł magistra uzyskałam na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, ze specjalnością oligofrenopedagogika. Swoją pracę z dziećmi rozpoczęłam w przedszkolu na stanowisku pomoc nauczyciela, gdzie mogłam nabyć cennego doświadczenia. Wtedy zrozumiałam, że chciałabym się nadal realizować w tym kierunku.

Cieszę się, że mogę spełniać swoje marzenia pracując z dzieciaczkami, sprawia mi to wiele radości. Lubię obserwować swoich wychowanków, uczyć się od nich, odkrywać ich talenty, predyspozycje i wspierać je w dążeniu do celu. Dbam o to, aby dzieci podczas pobytu w przedszkolu czuły się komfortowo i bezpiecznie, oraz aby miały wsparcie w nauczycielu. Ich uśmiech jest dla mnie największą nagrodą za włożoną pracę.

Interesuję się muzyką, tańcem, w wolnych chwilach gram na gitarze i chętnie dzielę się swoimi pasjami z najmłodszymi.

 

EWELINA – NAUCZYCIEL

Swoją przygodę z pracą z dziećmi rozpoczęłam, jako opiekunka na letnich koloniach oraz jako animator zabaw. Praca ta pomogła mi ostatecznie podjąć decyzję o zawodzie, jaki chciałabym wykonywać. Dzięki temu teraz jestem absolwentką studiów magisterskich na Akademii Ignatianum w Krakowie o kierunku Edukacja wczesnoszkolna. Praca z dziećmi nauczyła mnie patrzenia na świat ich oczami. Staram się zawsze postrzegać świat z perspektywy "małego" człowieka, gdyż jest to kluczem do poznania dziecka, jego potrzeb i zachowania. Praca jest nie tylko moim zawodem, ale przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mi mnóstwo radości mierzonej uśmiechami moich podopiecznych. Mam ogromną satysfakcję, gdy patrzę jak dziecko z dnia na dzień czyni postępy, z coraz lepszą sprawnością wykonuje czynności, które jeszcze nie tak dawno były dla niego trudne. 

 

IWONA – NAUCZYCIEL

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, gdzie ukończyłam studia magisterskie o kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.

Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując jako nauczyciel w przedszkolu, a także odbywając wcześniej praktyki studenckie w przedszkolach i szkołach podstawowych. Pracowałam również jako opiekunka do dzieci.

Swoją przyszłość zawsze wiązałam z pracą z dziećmi. Daje mi ona bardzo dużo radości, satysfakcji oraz poczucie spełnienia zawodowego. Najważniejszym celem mojej pracy jest indywidualny rozwój moich podopiecznych oraz troska o ich bezpieczeństwo.

Prywatnie jestem mamą 3letniej dziewczynki 😊.

 

MARZENA – LOGOPEDA

Jestem absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu Papieskiego w Krakowie, dodatkowo ukończyłam tam Studium Pedagogiczne, dzięki czemu uzyskałam uprawnienia  do pracy z dziećmi. Fascynacja słowem i wyrażaniem siebie za pomocą mowy popchnęły mnie do tego aby poszerzyć swoje kwalifikacje zawodowe w zakresie logopedii. Jest to nauka o kształtowaniu mowy oraz usuwaniu wad. Kończąc studia podyplomowe z zakresu „Logopedii przedszkolnej i szkolnej” uzyskałam kwalifikacje do prowadzenia terapii dzieci, które takiej pomocy potrzebują. Przebyte praktyki w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej utwierdziły mnie w przekonaniu co do słuszności wyboru mojej ścieżki zawodowej.

Doświadczenie zawodowe zdobywam pracując od 2015 roku jako logopeda w Publicznym Przedszkolu w Łąkcie Górnej, Szkole Podstawowej w Łąkcie Górnej,  Zespole Szkół w Bytomsku oraz w Zespole Szkół w Rozdzielu. Dodatkowo od 2014 roku prowadzę własny Gabinet Logopedyczny w Bochni. 

Logopedia to nie tylko mój zawód, ale i pasja. Każde dziecko traktuję indywidualnie i staram się zapewnić Mu najwyższy poziom komfortu.  Metody, formy i techniki pracy dostosowuję do indywidualnych potrzeb, możliwości i umiejętności dziecka. Priorytetem jest dla mnie dobre samopoczucie moich podopiecznych. Staram się, aby zajęcia odbywały się w miłej, pełnej szacunku, akceptacji i bezpieczeństwa atmosferze, a poczynione postępy są dla mnie największą satysfakcją i nagrodą za włożoną pracę.

 

 

 



Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!