Kadra - prywatne przedszkole Lokomotywa

Kadra

MARIA - dyrektor placówki, logopeda, surdopedagog

Jestem absolwentką Akademii Pedagogicznej w Krakowie (UP), gdzie ukończyłam pedagogikę specjalną, specjalność-surdopedagogika. Ukończyłam również dwuletnie studia podyplomowe: Logopedia i Pragmatyka Komunikacyjna na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe: Zarządzanie w Oświacie w Krakowie.

Z zamiłowania i z wyboru pedagog. Bardzo lubię pracę z małymi dziećmi. Sprawia mi przyjemność i ogromną satysfakcję patrzenie jak dzieci się rozwijają i z dnia na dzień zdobywają nowe umiejętności.

Interesuję się projektowaniem wnętrz, lubię czytać, podróżować oraz spędzać czas z rodziną. Prywatnie jestem mamą dwójki chłopców ;)

 

 
 

MONIKA – nauczyciel w przedszkolu

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyłam na nim pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną ze specjalnością - terapia pedagogiczna. Bardzo lubię pracować z dziećmi, w szczególności wyjątkową przyjemnością jest dla mnie codzienne odkrywanie nowego dla nich świata. Przynosi mi to mnóstwo uśmiechu i satysfakcji. Dzięki temu mam dużo energii i zapału aby po tak miło spędzonym czasie zajmować się pracami typu hand- made, czytaniem książek oraz jazdą na rowerze.

   

ASIA – nauczyciel w przedszkolu

Jestem absolwentką kierunku Pedagogika, Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych z arteterapii na UP w Krakowie.

Mam kilkuletnie doświadczenie z dziećmi od niemowlęcia do ucznia podstawówki. Od zawsze chciałam pracować z maluchami. Praca z dziećmi uruchamia we mnie pokłady kreatywności, energii i ukrytej cierpliwości, a przede wszystkim radości.

Prywatnie kocia mama uzależniona od czekolady :-).


   

KAROLINA - nauczyciel w przedszkolu, lektor języka angielskiego

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna. Obecnie jestem na drugim roku studiów magisterskich o specjalności Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna (UP). Posiadam również uprawnienia do nauki dzieci języka angielskiego, ponieważ w trakcie pięcioletniego pobytu w Wielkiej Brytanii ukończyłam kurs językowy University of Cambridge (na poziomie B2).

Jestem szczęśliwą żoną i mamą dwójki dzieci (syn ma 6 lat, córka 3 lata). Lubię czytać książki na temat wychowania, rozwoju dzieci oraz z zakresu psychologii. W wolnym czasie chodzę do kina, szyję na maszynie oraz gram w squasha.


Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!