Kadra - prywatne przedszkole Lokomotywa
  • Kontrast:
  • A
  • A
Nasze placówki 506 070 064nowysacz@lokomotywa.net.pl

ul. Jagiellońska 64

Nowy Sącz

Kadra

Marta - dyrektor 

Obecnie posiadam 6 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym i przedszkolnym.

Ukończyłam dwie uczelnie wyższe (specjalizacja nauczanie wczesnoszkolne z muzyką oraz nauczanie wczesnoszkolne i przedszkolne)

Zawsze chciałam zostać nauczycielem dzieci, dlatego wybór moich studiów i pracy nie jest przypadkowy. Jako nauczyciel zawsze dokładam wszelkich starań, aby „moje dzieci” rozwijały się wszechstronnie i nabyły gruntowną podstawę niezbędną w dalszym procesie edukacji.

Jestem osobą młodą i ambitną, angażuję się w pracę z dziećmi, zarówno pod względem merytorycznym jak i artystycznym. Mam entuzjastyczne nastawienie do życia i ludzi. W swoim kontakcie z dziećmi i z rodzicami jestem zorganizowana i pomysłowa. Z dotychczasowego doświadczenia zawodowego czerpię ogromną radość i satysfakcję oraz nadzieję, że wszystko co robię umożliwi mi zostanie jeszcze lepszym dyrektorem.

Joanna - nauczyciel

Jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, co daje mi możliwość realizowania swoich pasji i zainteresowań, czyli pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz prowadzenia zajęć z języka angielskiego.

Zdobyte doświadczenie pozwoliło mi sprawdzić się w roli wychowawcy oraz opiekuna większej grupy dzieci. Praca z najmłodszymi sprawia mi wiele radości, daje poczucie satysfakcji i spełnienia, a możliwość zapoznawania ich z otaczającym światem oraz towarzyszenia im w zdobywaniu kolejnych umiejętności jest dla mnie nieocenioną motywacją do dalszego rozwoju.

Jestem osobą odpowiedzialną , dobrze zorganizowaną, łatwo nawiązującą kontakty zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Wolne chwile poświęcam na spotkania z rodziną i przyjaciółmi, słuchanie muzyki lub na dobry film.

Justyna - nauczyciel

Ukończyłam studia licencjackie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu na kierunku pedagogika o specjalności wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną, a następnie studia magisterskie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku pedagogika specjalna o specjalności terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna.

Posiadam ponad 2-letnie doświadczenie w pracy jako nauczyciel – wychowawca w przedszkolu. Jestem osobą odpowiedzialną, komunikatywną oraz zaangażowaną w swoją pracę. Łatwo nawiązuje kontakty z dziećmi, a czas spędzony z nimi sprawia mi wiele satysfakcji i jest motywacją do dalszej pracy i rozwoju zawodowego.

Paulina - nauczyciel

Jestem absolwentką studiów o kierunku pedagogicznym. Studia licencjackie ukończyłam w  Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu o specjalności edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Dalszą edukację kontynuowałam w Krakowskiej Akademii Ignatianum o specjalności pedagogika rodziny i opiena nad małym dzieckiem, uzyskując tytuł magistra. Wtrakcie studiów odbywałam praktyki zawodowe w żłobku, przedszkolu i szkole w klasach 1-3, dzięki czemu zdobyłam doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku.

Posiadaną wiedzę i umiejętności miałam możliwość wykorzystać już w pracy jako wychowawca w świetlicy szkolnej. Bardzo lubię pracować z dziećmi, co ułatwia mi nawiązywanie z nimi kontaktu. Praca w tym zawodzie jest bardzo wymagająca dlatego przez cały czas się rozwijam poprzez dodatkowe kursy i szkolenia, aby stawać się coraz lepszym nauczycielem.

Renata - logopeda

jestem absolwentką peagogiki na Uniwersytecie Rzeszowskim (specjalizacja: psychoporofilaktyka społeczna). Dodatkowo ukończyłam takie kierunki jak: edukacja elementarna, logopedia przedszkolna i szkolna oraz oligofrenopedagogika). Uwielbiam podróżować, a w wolnych chwilach czytać książki.

 

 


Ania - psycholog

Ukończyłam studia  magisterskie na kierunku Psychologia – specjalność Psychologia kliniczna i sądowa, oraz studia podyplomowe: Przygotowanie Pedagogiczne oraz kurs kwalifikacyjny: Oligofrenopedagogika.

Mam roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w przedszkolu integracyjnym. Rozwijałam swoje kwalifikacjie poprzez udział w szkoleniach m.in dr E. M. Minczakiewicz. Znam Polski Język Migowy w stopniu podstawowym.


Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!