Kadra - prywatne przedszkole Lokomotywa

Kadra

Marta - dyrektor

Obecnie posiadam 6 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym i przedszkolnym.

Ukończyłam dwie uczelnie wyższe (specjalizacja nauczanie wczesnoszkolne z muzyką oraz nauczanie wczesnoszkolne i przedszkolne)

Zawsze chciałam zostać nauczycielem dzieci, dlatego wybór moich studiów i pracy nie jest przypadkowy. Jako nauczyciel zawsze dokładam wszelkich starań, aby „moje dzieci” rozwijały się wszechstronnie i nabyły gruntowną podstawę niezbędną w dalszym procesie edukacji.

Jestem osobą młodą i ambitną, angażuję się w pracę z dziećmi, zarówno pod względem merytorycznym jak i artystycznym. Mam entuzjastyczne nastawienie do życia i ludzi. W swoim kontakcie z dziećmi i z rodzicami jestem zorganizowana i pomysłowa. Z dotychczasowego doświadczenia zawodowego czerpię ogromną radość i satysfakcję oraz nadzieję, że wszystko co robię umożliwi mi zostanie jeszcze lepszym dyrektorem.


Elżbieta - nauczyciel

    Jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Ukończyłam studia pierwszego stopnia o specjalności: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Obecnie kontynuuje dalszą naukę na studiach magisterskich w Limanowej.

  Jestem osobą punktualną, odpowiedzialną, troskliwą i pogodną, solidną, która łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi. Praca z dziećmi jest dla mnie realizacją moich pasji i okazją do rozwoju osobistego oraz zawodowego.

    W wolnym czasie zajmuje się dziećmi w różnym wieku - od niemowlęctwa po wiek wczesnoszkolny. Uczestniczę w różnego rodzaju kursach i szkoleniach, które wzbogacają moją wiedzę i umiejętności.

 

 

 


Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!