KADRA - prywatne przedszkole Lokomotywa

KADRA

Mamy na uwadze bezpieczeństwo oraz wszechstronny rozwój naszych Podopiecznych, oraz troszczymy się o ich uśmiech każdego dnia. Dlatego więc zatrudniamy w naszej Placówce wysokowykwalifikowaną kadrę,  pracującą z pasją, która sprawia, że w „Lokomotywie” panuje rodzinna atmosfera, a Maluchy z radością wracają do nas każdego dnia.

 

Marta - dyrektor

Obecnie posiadam 6 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym i przedszkolnym.

Ukończyłam dwie uczelnie wyższe (specjalizacja nauczanie wczesnoszkolne z muzyką oraz nauczanie wczesnoszkolne i przedszkolne).

Zawsze chciałam zostać nauczycielem dzieci, dlatego wybór moich studiów i pracy nie jest przypadkowy. Jako nauczyciel zawsze dokładam wszelkich starań, aby „moje dzieci” rozwijały się wszechstronnie i nabyły gruntowną podstawę niezbędną w dalszym procesie edukacji.

Jestem osobą młodą i ambitną, angażuję się w pracę z dziećmi, zarówno pod względem merytorycznym jak i artystycznym. Mam entuzjastyczne nastawienie do życia i ludzi. W swoim kontakcie z dziećmi i z rodzicami jestem zorganizowana i pomysłowa.
Z dotychczasowego doświadczenia zawodowego czerpię ogromną radość i satysfakcję oraz nadzieję, że wszystko co robię umożliwi mi zostanie jeszcze lepszym dyrektorem.

 


Katarzyna - nauczyciel, lektor języka niemieckiego

Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie i Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Ukończyłam studia o kierunkach: pedagogika wczesnoszkolna oraz nauczanie początkowe z językiem niemieckim.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam poprzez praktyki w przedszkolach, szkołach podstawowych- w tym również w zakresie języka niemieckiego. Odbyłam również staże jako wychowawca świetlicy w Szkole Podstawowej oraz jako opiekunka w Niepublicznym Przedszkolu i Żłobku . Pracowałam zawodowo jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Niepublicznym „Promyczek” w Nowym Sączu, gdzie uzyskałam stopień awansu zawodowego. Doświadczenie zawodowe zdobyłam również w Austrii pracując jako opiekunka do dzieci w ramach programu „ Au-pair-Mädchen”. Praca ta pomogła mi także wzbogacić język niemiecki, który prowadzę w przedszkolu w formie zabawy.

Praca z dziećmi daje mi dużo radości. Dużą satysfakcję sprawia mi obserwowanie rozwoju moich podopiecznych i świadomość, że mam na niego wpływ. Jestem osobą sumienną, cierpliwą i odpowiedzialną. Staram się, by na moich zajęciach dzieci miały możliwość do samodzielnego i twórczego działania.


Agnieszka - nauczyciel

Jestem absolwentką studiów licencjackich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu o kierunku: Wychowanie przedszkolne i Edukacja wczesnoszkolna. Magistra Edukacji wczesnoszkolnej obroniłam na Akademii Ignatianum w Krakowie. Obecnie studiuję logopedię przedszkolną i szkolną w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.

Doświadczenie zawodowe zdobyłam odbywając praktyki studenckie w przedszkolach i szkołach podstawowych.

Praca z dziećmi od zawsze mnie pasjonowała; sprawia mi dużo radości i daje poczucie spełnienia. Najważniejsze dla mnie jest bezpieczeństwo i dobro dziecka. Prowadząc z dziećmi zajęcia staram się, aby każde czuło się docenione oraz szczęśliwe. Staram się pomagać małemu człowiekowi w odkrywaniu świata oraz stymulować go do działania, w szczególności rozbudzić potencjał i chęć do podjęcia edukacji kierując się myślą Glenna Domana: „Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”.

 


Beata - nauczyciel

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyłam filologię polską ze specjalizacją reklama i public relations. Jednak niesamowitą radość i satysfakcję daje mi praca z dziećmi, stając się prawdziwą przyjemnością. Te pozytywne doświadczenia skłoniły mnie do poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności – podjęłam studia z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, ukończywszy wcześniej specjalistyczne kursy: pedagogiczny, opiekuna w żłobku i klubie malucha, wychowawcy kolonijnego, animatora czasu wolnego.

Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobyłam pracując zawodowo jako opiekun w żłobku, pełniąc funkcję wychowawcy na koloniach i półkoloniach, a także odbywając praktyki w przedszkolu i w szkole podstawowej.

W swojej pracy kieruję się przede wszystkim dobrem moich podopiecznych, zapewniając im bezpieczeństwo, pomysłowo spędzony czas i prawidłowy rozwój.

W wolnym czasie gram na skrzypcach i altówce w orkiestrze symfonicznej przygotowującej amatorskie spektakle operowe. Lubię czytać dobrą literaturę, a także „bawić się” różnymi technikami plastycznymi, przede wszystkim decoupage.


 

Beata - nauczyciel, logopeda

Ukończyłam studia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku filologia polska, następnie studia podyplomowe z logopedii przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz edukację przedszkolną i wczesnoszkolną w Małopolskim Centrum Edukacji oddział w Nowym Sączu.

Praca z dziećmi sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Podczas każdego spotkania z dzieckiem, odkrywam coś nowego i zaskakującego. Daje mi to możliwość rozwijania się i pogłębiania swojej wiedzy z danego zagadnienia. Staje się również motywacją do wprowadzania ciekawszych metod i pomysłów, aby współpraca z tymi najmłodszymi przebiegała w miłej i przyjemnej atmosferze.


Aleksandra - nauczyciel, gimnastyka korekcyjna

Ukończyłam studia magisterskie na Akademii „Ignatianum” w Krakowie o specjalności pedagogika opiekuńczo – wychowawcza.  Dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjno – kompensacyjnej.

Doświadczenie zawodowe zbierałam w trakcie praktyk studenckich( żłobek, przedszkole, szkoła podstawowa), a także podczas pracy zawodowej jako nauczyciel w przedszkolu,  jako wychowawca kolonijny oraz jako niania w prywatnych domach.

Zarówno na studiach jak i w trakcie pracy zawodowej zdobyłam wiele doświadczeń dotyczących pracy z dziećmi. Podejmuję również działania mające na celu wzbogacanie warsztatu pracy i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych uczestnicząc w szkoleniach, kursach, warsztatach. Były to między innymi „Taniec, ruch, muzyka dla maluchów”, „Kreatywność w procesie edukacji”, „W co się bawić z dziećmi?”, „Eksperyment – nauka czy magia?”, „Zabawa z muzyką klasyczną jako czynnik stymulujący rozwój muzyczny dziecka”. 


Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!