KADRA - prywatne przedszkole Lokomotywa

KADRA

Mamy na uwadze bezpieczeństwo oraz wszechstronny rozwój naszych Podopiecznych, oraz troszczymy się o ich uśmiech każdego dnia. Dlatego więc zatrudniamy w naszej Placówce wysokowykwalifikowaną kadrę,  pracującą z pasją, która sprawia, że w „Lokomotywie” panuje rodzinna atmosfera, a Maluchy z radością wracają do nas każdego dnia.

 

Marta - dyrektor

Obecnie posiadam 6 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym i przedszkolnym.

Ukończyłam dwie uczelnie wyższe (specjalizacja nauczanie wczesnoszkolne z muzyką oraz nauczanie wczesnoszkolne i przedszkolne).

Zawsze chciałam zostać nauczycielem dzieci, dlatego wybór moich studiów i pracy nie jest przypadkowy. Jako nauczyciel zawsze dokładam wszelkich starań, aby „moje dzieci” rozwijały się wszechstronnie i nabyły gruntowną podstawę niezbędną w dalszym procesie edukacji.

Jestem osobą młodą i ambitną, angażuję się w pracę z dziećmi, zarówno pod względem merytorycznym jak i artystycznym. Mam entuzjastyczne nastawienie do życia i ludzi. W swoim kontakcie z dziećmi i z rodzicami jestem zorganizowana i pomysłowa.
Z dotychczasowego doświadczenia zawodowego czerpię ogromną radość i satysfakcję oraz nadzieję, że wszystko co robię umożliwi mi zostanie jeszcze lepszym dyrektorem.

 


 

Agnieszka - nauczyciel, logopeda

Jestem absolwentką studiów licencjackich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu na kierunku: Wychowanie przedszkolne i Edukacja wczesnoszkolna. Magistra Edukacji wczesnoszkolnej obroniłam na Akademii Ignatianum w Krakowie. Absolwentką logopedii przedszkolnej i szkolnej w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu.

Doświadczenie zawodowe zdobyłam odbywając praktyki studenckie w przedszkolach i szkołach podstawowych.

Praca z dziećmi od zawsze mnie pasjonowała; sprawia mi dużo radości i daje poczucie spełnienia. Najważniejsze dla mnie jest bezpieczeństwo i dobro  dziecka. Prowadząc z dziećmi zajęcia staram się aby każde czuło się docenione oraz szczęśliwe. Staram się pomagać małemu człowiekowi w odkrywaniu świata oraz stymulować go do działania w szczególności rozbudzić potencjał i chęć do podjęcia edukacji kierując się myślą Glenna Domana: „Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”.

 

Jolanta – nauczyciel, pedagog specjalny

Jestem absolwentką studiów wyższych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, specjalizacja: wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na kierunku Pedagogika Specjalna - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Praca z dziećmi fascynowała mnie od zawsze już w czasie wakacji często podejmowałam się opieki nad dziećmi, dlatego wybór moich studiów nie był przypadkowy, a wiedzę zdobytą podczas praktyk zawodowych wielokrotnie wykorzystuję w obecnej pracy. Fakt iż, każde dziecko jest wyjątkowe i dostarcza nam nowych doświadczeń, skłania mnie do ciągłego pogłębiania swojej wiedzy, dlatego podjęłam również studia podyplomowe na kierunku Edukacja i wspomaganie osób z autyzmem, Zespołem Aspergera.

Praca z dziećmi pozwala dostrzec jak ważne są drobnostki w codziennym życiu pozwalające nam przetrwać i jak trudne są mechanizmy kierujące całym światem z punktu widzenia dzieci. Dlatego mottem mojej pracy zawodowej są słowa Janusza Korczaka, prekursora ponadczasowej idei wychowania dzieci na świadomych i dobrych ludzi, który mówił, że: „Dziecko nie może myśleć «jak dorosły», ale może dziecięco zastanawiać się nad poważnymi zagadnieniami dorosłych; brak wiedzy i doświadczenia zmusza je, by inaczej myślało”. 


Beata - nauczyciel, nauczyciel zajęć rytmiczno-tanecznych

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Ukończyłam filologię polską ze specjalizacją reklama i public relations. Jednak niesamowitą radość i satysfakcję daje mi praca z małymi dziećmi, stając się prawdziwą przyjemnością. Te pozytywne doświadczenia skłoniły mnie do poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności – podjęłam studia z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz gimnastyki, rytmiki i tańca, ukończywszy wcześniej specjalistyczne kursy (pedagogiczny, opiekuna w żłobku i klubie malucha, wychowawcy kolonijnego, animatora czasu wolnego).

Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobyłam pracując zawodowo jako nauczyciel w przedszkolu, opiekun w żłobku, będąc wychowawcą na koloniach i półkoloniach, a także odbywając praktyki w przedszkolu i w szkole podstawowej.

Jestem osobą odpowiedzialną. Mam świadomość, że pozostawiacie Państwo w moich rękach swój największy skarb - DZIECKO. Dlatego w swojej pracy kieruję się przede wszystkim dobrem moich podopiecznych, zapewniając im bezpieczeństwo, pomysłowo spędzony czas w atmosferze, która sprzyja prawidłowemu rozwojowi.

W wolnym czasie gram na skrzypcach i altówce w orkiestrze symfonicznej przygotowującej amatorskie spektakle operowe. Lubię czytać dobrą literaturę, a także „bawić się” różnymi technikami plastycznymi, przede wszystkim decoupage.


 

Beata - nauczyciel, logopeda

Ukończyłam studia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku filologia polska, następnie studia podyplomowe z logopedii przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz edukację przedszkolną i wczesnoszkolną w Małopolskim Centrum Edukacji oddział w Nowym Sączu.

Praca z dziećmi sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Podczas każdego spotkania z dzieckiem, odkrywam coś nowego i zaskakującego. Daje mi to możliwość rozwijania się i pogłębiania swojej wiedzy z danego zagadnienia. Staje się również motywacją do wprowadzania ciekawszych metod i pomysłów, aby współpraca z tymi najmłodszymi przebiegała w miłej i przyjemnej atmosferze.

Ewelina - nauczyciel, lektor języka angielskiego

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat..." podążając złotą myślą Janusza Korczaka obrałam wymarzony zawód: nauczyciel. Studia licencjackie o kierunku: nauczanie początkowe z językiem angielskim a następnie obroniony tytuł magistra na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie Pedagogicznym  w Krakowie utwierdziły mnie w przekonaniu, iż w życiu kieruję się sercem. Patrzę na dziecko sercem. Dostrzegam serce w dziecku i dziecko w moim sercu. 

 

Kompetencje oraz kilkuletnie doświadczenie pedagogiczne zdobyłam pracując w przedszkolu jako wychowawca, lektor języka angielskiego, a także zastępca dyrektora. Wychowanie i dzielenie się wiedzą to dla mnie misja, którą z pasją realizuję od 6 lat jako pedagog. Wpływ na psychikę i rozwój dziecka, a w efekcie wartościowego człowieka to odpowiedzialność i wyzwanie, ale też największe podziękowanie.

W swojej pracy podążam za słowami H. Cartera: „Tak naprawdę są tylko dwie rzeczy, w które można wyposażyć dzieci: pierwszą są korzenie, drugą – skrzydła.”

 

Kinga - nauczyciel

Jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Ukończyłam studia licencjackie oraz magisterskie z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku. Zdobyłam je będąc prywatną opiekunką, odbywając praktyki w przedszkolu, szkole podstawowej, a także staż w żłobku trwający pół roku. Doświadczenie uzyskałam również jeżdżąc z dziećmi na obozy (głównie sportowe) oraz półkolonie. Po odbytym stażu pracowałam w żłobku jako młodszy opiekun.

Interesuję się fotografią a także sportem. Trenowałam koszykówkę oraz cheerleading (wraz z drużyną w 2012 roku zdobyliśmy Mistrzostwo Polski). Bardzo lubię pracę z dziećmi. Jestem osobą odpowiedzialną, dlatego w swojej pracy kieruje się bezpieczeństwem podopiecznych. W wolnej chwili lubię oglądać filmy, czytać książki i robić zdjęcia, ale przede wszystkim spędzać czas z bliskimi.

Katarzyna - nauczyciel, lektor języka niemieckiego

Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie i Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Ukończyłam studia o kierunkach: pedagogika wczesnoszkolna oraz nauczanie początkowe z językiem niemieckim.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobyłam poprzez praktyki w przedszkolach, szkołach podstawowych- w tym również w zakresie języka niemieckiego. Odbyłam również staże jako wychowawca świetlicy w Szkole Podstawowej oraz jako opiekunka w Niepublicznym Przedszkolu i Żłobku . Pracowałam zawodowo jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Niepublicznym „Promyczek” w Nowym Sączu, gdzie uzyskałam stopień awansu zawodowego. Doświadczenie zawodowe zdobyłam również w Austrii pracując jako opiekunka do dzieci w ramach programu „Au-pair-Mädchen”. Praca ta pomogła mi także wzbogacić język niemiecki, który prowadzę w przedszkolu w formie zabawy.

Praca z dziećmi daje mi dużo radości. Dużą satysfakcję sprawia mi obserwowanie rozwoju moich podopiecznych i świadomość, że mam na niego wpływ. Jestem osobą sumienną, cierpliwą i odpowiedzialną. Staram się, by na moich zajęciach dzieci miały możliwość do samodzielnego i twórczego działania.

 


Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!