KADRA - prywatne przedszkole Lokomotywa
  • Kontrast:
  • A
  • A
Nasze placówki 502 966 979 efs@malopolska.edu.pl

ul. Dmowskiego 17,
ul. Barlickiego 1


KADRA

Mamy na uwadze bezpieczeństwo i wszechstronny rozwój naszych Podopiecznych, oraz troszczymy się o ich uśmiech każdego dnia. Dlatego więc zatrudniamy w naszej Placówce wysokowykwalifikowaną kadrę, pracującą z pasją, która sprawia że w „Lokomotywie” panuje rodzinna atmosfera, a Dzieci z radością wracają do nas każdego dnia.

 

"Lokomotywa" Barlickiego 1/1b

Ewelina Werno
Ukończyła studia wyższe na PWSZ im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie- specjalność Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Wczesnoszkolna, jest również absolwentką Uniwersytetu Zielonogórskiego- specjalność: Pomoc Społeczna i Socjoterapia.
Doświadczenie- praca w szkole, praca w żłobku. 
Magdalena Jenz
Absolwentka Wyższej Szkoły Fizjoterapii we Wrocławiu, obecnie studiuje w Dolnośląskiej Szkole Wyższej na kierunku: Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna- podyplomowe.
Doświadczenie w pracy z dziećmi oraz jako fizjoterapeuta we Wrocławskim Centrum SPA- korygowanie wad postawy u dzieci. 
Katarzyna Adamczyk
Ukończyła WSZ "Edukacja" we Wrocławiu na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz Dolnośląską Wyższą Szkołę- Wydział Nauk Pedagogicznych- Psychologia Edukacji z Coachingiem- studia magisterskie.
Doświadczenie jako opiekunka dziecięca w Żłobku i Klubie Malucha, praktyka w przedszkolu i SP. 
 
 
"Lokomotywa" Dmowskiego 17i

Małgorzata Czarniak
Jest absolwentką Kujawsko-Pomorskiej Wyższej Szkoły w Bydgoszczy, gdzie ukończyła studia podyplomowe na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna. Ukończyła również studia magisterskie na kierunku Pedagogika w zakresie edukacji dla bezpieczeństwa.
Doświadczenie w pracy w przedszkolu- nauczyciel. 
Wioleta Marynowicz
Ukończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim- Instytut Filologii Słowiańskiej- filologia ukraińska oraz muzukologię.
Znajomość j. angielskiego, francuskiego i ukraińskiego.

Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!