Kadra - prywatne przedszkole Lokomotywa

Kadra

MARIA - dyrektor placówki, logopeda, surdopedagog

Jestem absolwentką Akademii Pedagogicznej w Krakowie (UP), gdzie ukończyłam pedagogikę specjalną, specjalność-surdopedagogika. Ukończyłam również dwuletnie studia podyplomowe: Logopedia i Pragmatyka Komunikacyjna na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe: Zarządzanie w Oświacie w Krakowie.

Z zamiłowania i z wyboru pedagog. Bardzo lubię pracę z małymi dziećmi. Sprawia mi przyjemność i ogromną satysfakcję patrzenie jak dzieci się rozwijają i z dnia na dzień zdobywają nowe umiejętności.

Interesuję się projektowaniem wnętrz, lubię czytać, podróżować oraz spędzać czas z rodziną. Prywatnie jestem mamą dwójki chłopców ;)

 

JULIA – opiekun w żłobku

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku fizjoterapia. Obecnie jestem na drugim roku studiów magisterskich. Posiadam uprawnienia do opieki nad dziećmi dzięki różnym kursom, między innymi kurs opieki w żłobku, kurs animatora sportu oraz kurs trenerski.  Moim ogromnym zainteresowaniem jest rehabilitacja korekcyjna i ogólnorozwojowa dzieci i młodzieży. Lubię aktywnie spędzać czas i podróżować. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję i codziennie przynosi nowe doświadczenia.

 

ELA- opiekun w żłobku

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Ukończyłam studia na dwóch kierunkach, studia licencjackie: Wychowanie Małego dziecka oraz studia magisterskie: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Dzięki tym specjalnością mam uprawnienia do pracy w żłobku i przedszkolu. Każdego dnia ogromną radość sprawia mi praca z dziećmi, zwłaszcza tymi najmłodszymi. Kiedy widzę jak szybko dzieci się rozwijają, rosną, jak wiele można ich nauczyć, to wiem, że podjęłam dobrą decyzję wybierając pracę w żłobku. W wolnym czasie bardzo lubię szydełkować, dzięki czemu uczę się cierpliwości. Radość sprawia mi także śpiewanie, które cieszy dzieci.


 

IWONA – opiekun w żłobku

Ukończyłam kurs opiekuna w żłobku i klubie dziecięcym, który kwalifikuje mnie do pracy z najmłodszymi. Moim celem jest indywidualny rozwój moich podopiecznych oraz troska o ich bezpieczeństwo. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji, ponieważ robię to, co lubię. Staram się, aby każdy dzień w żłobku był ciekawy, pełen różnorodnych zabaw, które wpływają na wszechstronny rozwój dziecka.

Jestem osobą optymistyczną, uśmiechniętą i zawsze gotową do wyzwań, które często stawiają nam dzieci. Wolny czas spędzam na dłuższych i krótszych spacerach. Kocham przyrodę i góry, do których często wracam. 



Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!