Kadra - prywatne przedszkole Lokomotywa
  • Kontrast:
  • A
  • A
Nasze placówki 799 874 066tarnow@malopolska.edu.pl

os. L. H. Dąbrowskiego 10a-c

Tarnów

Kadra


     

Edyta Kowalska - dyrektor Żłobka i Przedszkola

Ukończyłam położnictwo na MSZ w Tarnowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie na  kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza.
Studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz zarzadzanie w oświacie.  Ukończyłam szkolenie z zakresu diagnozy przedszkolaka oraz  szkolenie w konstruowaniu Arkuszów diagnostycznych. Praca z dziećmi stała się moją pasja i sprawia mi wiele radości.

     

 

Katarzyna Bigas - opiekun

Po ukończeniu nauki rozpoczęłam pracę w Publicznym Żłobku, a następnie w Niepublicznej Placówce, gdzie zdobyłam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi na stanowisku „Opiekunka dziecięca”. Uczestniczę w warsztatach i szkoleniach  w celu poznawania nowoczesnych metod pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Biorę udział w kursach z pedagogiki zabawy (KLANZA) oraz Animatora Czasu Wolnego Dzieci i Dorosłych.

Zdobytą wiedzę staram się przekazywać moim podopiecznym w sposób łączący naukę z zabawą. Praca ta przynosi mi wiele satysfakcji, a każdy uśmiech na twarzy dziecka uświadamia mi, że nie zamieniłabym jej na żadną inną :-).

     

Edyta Wietrzyk - opiekun

Jestem osobą energiczną, wesołą i łatwo nawiązującą kontakt z dziećmi. Mimo, że pracuję w żłobku od kilku miesięcy, praca ta rozwinęła umiejętność kreatywnego wymyślania zabaw dla dzieci. Pokazywania i nauki otaczającego je świata. Obserwacja i uczestnictwo w tym jak moi podopieczni osiągają postępy z każdym dniem daje mi wiele radości i satysfakcji. Ukończyłam szkolenie dyscyplina bez nakazów oraz kilkumiesięczne szkolenie ,,Czy granice są potrzebne w wychowywaniu?"

Mam doświadczenie w zarządzaniu pracownikami, od ponad 10 lat jestem instruktorem rekreacji ruchowej specjalizacja fitness oraz asystentką stomatologiczną. Znam podstawy języka migowego. Pracuję społecznie na rzecz szerzenia kultury i zdrowia. Uwielbiam góry w wolnych chwilach jestem na szlaku.

         

     

Małgorzata Majka - opiekun

Jestem osobą lubiącą dzieci, szczerą i życzliwą, zawsze staram się z pełnym zaangażowaniem podchodzić do swoich obowiązków. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobyłam pracując w niepublicznych żłobkach „Mali Zdobywcy” oraz „Lokomotywa”. 

Staram się by dziecko spędzało aktywnie czas, by zdobywało nowe umiejętności, osiągało samodzielność, a przy tym było radosne i ciekawe świata. Uczestniczy w warsztatach i szkoleniach  w celu poznawania nowoczesnych metod pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Brałam udział w kursach z pedagogiki zabawy oraz Animatora Czasu Wolnego Dzieci i Dorosłych. Ukończyłam szkolenie dyscyplina bez nakazów oraz kilkumiesięczne szkolenie ,,Czy granice są potrzebne w wychowywaniu?", organizowany przez poradnie psychologczno- pedagogiczną w Tarnowie oraz kurs opiekuna w żłobku.

W swoje obowiązki wkładam wiele wysiłku, staram się przekazać, jak najlepiej dotychczas  zdobytą wiedzę oraz wciąż szukam nowych rozwiązań, które pozwolą urozmaicić i wzbogacić moją pracę, by móc uzyskać lepsze efekty zarówno dydaktyczne i wychowawcze.

Uśmiech na twarzy dziecka jest najlepszym dowodem na sukces naszej pracy.

 

       

Anna Bomba - psycholog

Jestem psychologiem, terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą sensorycznej terapii widzenia, specjalistą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeutą ds. uzależnień.

Jestem absolwentką  Akademii Krakowskiej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego na kierunku psychologia, specjalność kliniczno-sądowa. Ukończyłam studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim na kierunkach:  przygotowanie pedagogiczne do wykonywania zawodu nauczyciela oraz Zarządzanie instytucją Oświatową w zreformowanym systemie edukacji - Menedżer Oświaty. W  Wyższej Szkole Humanistyczno Ekonomicznej w Brzegu ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. W tejże uczelni podjęłam również studia kwalifikacyjne na kierunku Integracja sensoryczna uzyskując tytuł terapeuty integracji sensorycznej z wpisem na listę terapeutów Stowarzyszenia Integracji Sensorycznej. Odbyłam szkolenie zwiększające kompetencje kadry w zakresie wsparcia osób niepełnosprawnych: „Kompleksowa rehabilitacja dzieci z uszkodzonym systemem wzroku” organizowane przez Regionalną Fundację Pomocy Niewidomym. Uzyskałam certyfikat uczestnictwa na szkoleniu organizowanym przez Stowarzyszenie Psychologów Sądowych „Trening Umiejętności Komunikacyjnych”. Uczestnicząc w szkoleniu organizowanym przez Orticus Centrum Terapii Widzenia i Rozwoju uzyskałam upoważnienie do prowadzenia zajęć autorską metodą Sensorycznej Terapii Widzenia. Wiedzę na temat różnych metod wychowawczych poszerzałam uczestnicząc w warsztatach psychoedukacyjnych „Szkoła dla rodziców i wychowawców”. Uzyskałam certyfikat uczestnictwa w Ogólnopolskiej Konferencji pt. Zagubione w milczeniu. Mutyzm wybiórczy i inne zaburzenia lękowe u dzieci. Objawy, diagnoza oraz terapia.  

 



     

Anna Prusak - logopeda 

Filolog polski, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Rozpoczęła studia kwalifikacyjne w zakresie Wspomagania Rozwoju Małych Dzieci oraz Wczesnej Interwencji Terapeutycznej na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie. Odbyła praktyki zawodowe w Zespole Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie oraz w Gabinecie Neurologopedycznym SY-LA-BA w Krakowie. Poszerza swoją wiedzę 
i umiejętności biorąc udział w szkoleniach i warsztatach m.in.:

  • Kurs Przygotowania Pedagogicznego,
  • Diagnoza do umiejętności- terapia małego dziecka z autyzmem,
  • Terapia ręki- usprawnianie umiejętności samoobsługowych i grafomotorycznych,
  • Kurs Polskiego Języka Migowego- poziom podstawowy,
  • Diagnoza i terapia wad wymowy,
  • Diagnoza różnicowa i terapia zaburzeń rozwoju mowy o podłożu neuropsychiatrycznym,
  •  Kurs Animatora Czasu Wolnego Dzieci i Dorosłych,
  • Warsztaty „W co się bawić z dziećmi?”

Komitywa z Lokomotywą

Jak bez zbędnych oporów i zbytniego lęku powierzyć własne dziecko placówce opiekuńczej, instytucji, która będzie przez większość dnia pełnić nad nim opiekę?

Najlepiej będąc przekonanym, że placówka jest miejscem najbardziej zbliżonym do domu. Tego domu rozumianego nie jako budynek, a jako wewnętrzny stan: ciepła, bezpieczeństwa, spokoju i edukującej opieki.

Przedszkola i żłobki LOKOMOTYWA „zasiedliły się” w pomieszczeniach, które od podstaw zostały stworzone i zaaranżowane z myślą o dzieciach, o zapewnieniu im maksymalnego komfortu, bezpieczeństwa i możliwości rozwoju.

Wszędzie duże sale zabaw z bezpośrednim dostępem do łazienek, jadalnie, sypialnie i PLACE ZABAW, z dostępem na wyłączność dla podopiecznych LOKOMOTYWY.

Podopiecznych, którzy mają zapewnioną:

  • opiekę od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.30
  • indywidualne podejście dostosowane do możliwości i zdolności
  • wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną kadrę pedagogiczną (logopeda, tyflopedagog, surdopedagog, rewalidator, terapeuta pedagogiczny, pielęgniarka)
  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych
  • cztery posiłki dziennie
  • organizację imprez okolicznościowych
  • bogatą ofertę zajęć dodatkowych

W ramach czesnego można liczyć na codzienne zajęcia z języka angielskiego, zajęcia muzyczno-rytmiczne, zajęcia kreatywne, zajęcia z logopedą, uwzględniające specyfikę rozwoju dziecka na etapie kształtowania aparatu mowy i wczesne wykrywanie ewentualnych nieprawidłowości, z natychmiastową reakcją na nie.

Ponadto warsztaty plastyczne i ceramiczne, gimnastykę, zajęcia z psem terapeutycznym, wycieczki, spektakle teatralne w placówce, w tym te, tworzone przez same dzieci, spotkania z ciekawymi ludźmi…

LOKOMOTYWA pędzi wraz z rozwojem, a jej celem jest odczarowanie naszego myślenia o opiece instytucjonalnej. Jej wagony są zbliżeniem domu, a każdy opiekun oprócz ciepła i wrodzonej sympatii dzieli się tym, co najlepiej rozwijać potrafi.
Każdy wie za jaki sektor odpowiada, żeby lokomotywa pędziła sprawnie do przodu. Nie umniejszając roli i nie zabierając pierwszeństwa babciom czy nianiom, może warto przyzwyczajać do odruchów społecznych już na pierwszej stacji…

Bądź w komitywie z LOKOMOTYWĄ!