bezpłatne
Ogólnorozwojowe zajęcia dla dzieci, gdzie piłka nożna stanowi najważniejszy element treningu.
Dzięki nim, dzieci poprzez zabawę uczą się podstaw piłki nożnej, rozwijają nie tylko umiejętności motoryczne i techniczne, ale także ćwiczą wytrwałość, koncentrację, pamięć, a także…. nabierają pewności siebie!
Judo to nie tylko sztuka walki. Judo to sztuka życia – pokonywania słabości, dyscypliny, przełamywania własnych barier. Zajęcia kształtują wytrzymałość, siłę, szybkość zręczność, koordynację oraz orientację przestrzenną.
bezpłatne
Zajęcia lekkoatletyczne to nie tylko okazja do wspólnej zabawy, ale także możliwość doskonalenia sprawności ruchowej dziecka. Zajęcia wpływają ma poprawę wytrzymałości, siły, szybkości oraz koordynacji ruchowej. Regularne treningi doskonalą kondycję fizyczną, uczą wytrwałości, samodyscypliny oraz przełamywania strachu. Nie wspominając o tym, że przynoszą mnóstwo radości i satysfakcji!
Języka angielskiego nauczamy autorską metodą First Steps 1, 2, 3® powstałą w oparciu o wieloletnie doświadczenie nauczycieli języka angielskiego pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Łączy ona w sobie najbardziej skuteczne elementy nauczania dzieci, sprawdzone w swojej skuteczności oraz różne poziomy zaawansowania dostosowane do rozwoju psychomotorycznego małego dziecka.
Nauczanie języka odbywa się w formie zabawy, stymulującej proste wypowiedzi oraz uruchomienie zdolności naśladowczych dziecka, z wykorzystaniem różnych pomocy: plansz tematycznych, słowników obrazkowych, środków Audio, Video oraz podręczników.
Powszechnie znana jest opinia, iż naukę języków obcych powinno się rozpoczynać jak najwcześniej, gdyż tylko dziecięcy umysł jest najbardziej chłonny, a narząd mowy jeszcze bardzo plastyczny i zdolny do bezbłędnego odtworzenia poznawanych obcojęzycznych słów.
Zajęcia rytmiczne to przede wszystkim nauka poprzez wspólną zabawę, która prowadzona jest tak aby zdobywanie wiedzy kojarzyło się dziecku z przyjemnością. Specjalnie skonstruowane zajęcia rytmiczne zawierają w sobie różny dobór ćwiczeń z elementami wyrabiania sprawności fizycznej, uwrażliwienia na zmiany zachodzące w muzyce, oswajania z zagadnieniami muzycznymi, ilustracjami ruchowymi do piosenek, elementami tańca towarzyskiego, tańca grupowego oraz relaksacją przy muzyce i muzykoterapią. Pierwszym etapem kształcenia jest wyrobienie u dzieci koordynacji słuchowo ruchowej poprzez ćwiczenia reakcji ruchowej na bodźce dźwiękowe, poznawanie cech dźwięków: ich wysokości, czasu trwania oraz kształcenie umiejętności precyzyjnego odtwarzania rytmu, tempa, metrum itp. Zastosowane w czasie zajęć elementy arteterapii stanowią terapię przez sztukę, stymulują one rozwój emocjonalny, społeczny i intelektualny. W ramach działań artystycznych dzieci uczą się różnych rodzajów ekspresji emocjonalnej, radzenia sobie ze stresem, rozwijają kreatywność oraz spontaniczności, a także uczą rozpoznawania i osiągania stanu równowagi wewnętrznej.
Sensoplastyka® - plastyka sensoryczna - to metoda opracowana przez Izabelę A. Stefańską, to mnogość faktur, tekstur oraz cała paleta barw
Dziecko poznaje otaczający je świat poprzez zmysły. Podczas warsztatów stymulowane są wszystkie zmysły dziecka. Poprzez kolorowe makarony, pachnące masy, lejące ciecze, twarde ziarna, dotyk, wzrok, słuch, węch i smak są pobudzane. Sensoplastyka® to warsztaty wspierające ogólny rozwój dziecka oraz małą i dużą motorykę. Motoryka mała to chwytanie, lepienie, ugniatanie, czyli sprawność dłoni i palców, motoryka duża to sprawność ruchowa całego ciała. Tarktujemy dziecko jako podmiot, który poznaje siebie i otaczający swiat w sposób aktywny. Celem Sensoplastyki jest budowanie twórczych, samodzielnych i zrównoważonych osobowości.
Mają na celu przede wszystkim dobrą zabawę, ale także stymulowanie rozwoju dziecka. Poprzez wykorzystanie różnych form zabaw plastycznych dzieci rozwijają motorykę małą, koordynację oko – ręka, ćwiczą umiejętność chwytania, prawidłowego trzymania kredki. To także świetna okazja do kształtowania zdolności manualnych, tak bardzo potrzebnych m. in. przy późniejszej nauce pisania.
Podczas zajęć przenosimy się w magiczny świat baśni i bajek… Warsztaty nie tylko pełnią funkcję terapeutyczną, czy relaksacyjną, ale także uczą rozumieć otaczający nas świat, rozwijają wyobraźnię oraz pogłębiają zainteresowania.
Warsztaty są prowadzone w grupach maksymalnie sześcioosobowych, dzieci dzieli się na grupy, nie ze względu na wiek metrykalny, a wiek rozwojowy dziecka wynikający z przeprowadzonej ewaluacji. Dzieci poddawane są indywidualnej ewaluacji na początku roku, a potem co trzy miesiące. Praca z dziećmi realizowana jest w oparciu o autorski i nowatorski program nauczania Nemezjusza Cywińskiego rezygnujący między innymi z monografii liczby czy równoczesnej nauki pisania i liczenia
Nasze zajęcia przełamują dotychczasowe schematy nauki tańca. Stawiamy na rozbudzenie w dzieciach poczucia rytmu i koordynacji ruchowej, stąd sięganie po tak efektowne gatunki jak hip-hop, popping, rock and roll, samba, cha-cha, walc, street-dance, taniec nowoczesny, dancehall czy party dance.
Poprzez taniec, dziecko wyrabia w sobie poczucie rytmu, słuchu, swobodę i płynność ruchów. Uzyskuje elastyczność i harmonijność ruchową. Elementy tańca i układy choreograficzne przyczyniają się do umiejętności i łatwości obcowania w towarzystwie. Przez ruch ciała dzieci uczą się nawiązywać kontakt z otaczającym nas światem. Ruch i taniec z jednej strony mają istotne znaczenie dla rozwoju osobowości człowieka, z drugiej zaś mogą stać się istotnymi elementami terapii, ponieważ ruch znosi napięcie mięśniowe, emocjonalne, daje odprężenie. Przy okazji doskonałej zabawy następuje wzmocnienie mięśni, rozwija się koordynacja ruchowa i równowaga, jednym słowem znaczenie tańca w korygowaniu wad postawy jest bezsporne.